משלוחים חינם בהזמנות מעל ₪150!
למדידות, סיפורים ולמשמש את הבדים בקרו אותנו בחנות: רח' עומרי 29 ת"א
follow us
follow us
התחברי / הרשמי

בגדים לעוף איתם

שתפו עם חברות

כבר תקופה ארוכה שאנו מחפשות אחרי הבד האולטימטיבי. כזה שייתן לנו תחושה כאילו אין לנו דבר על הגוף. יאפשר לנו הרגיש את הרוח והשטח מבלי להידבק, מבלי להכביד. כזה שייתן את הכבוד הראוי לגוף שלנו שכל כך חכם ביכולתו להתאים עצמו לכל מזג אויר. לקרר ולחמם בהתאמה.

_U7B1501

 

החיפוש הזה הוליד קולקצייה ייחודית במינה:  Flyout™ . מי שביקרה אותנו בימי הקיץ החמים כבר פגשה את הניצנים הראשונים שלה. הקולקצייה כולה, עשויה מבדי Polartec  – מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות היום בשוק הבדים המנדפים, שפותחה לתוך בד עם פטנט ייחודי HoverFit™.  בד מרחף ומלטף. נוגע לא נוגע בגוף.

_U7B0739_v2

הכירו את חולצת הק"מ ה-1. זוהי חולצה סופר קלה, נעימה ואוורירית. סוגרת איפה שצריך, לא נדבקת לגוף וניתנת להורדה וקשירה בקלות רבה. זוהי החולצה המושלמת לתקופת ה'שכבות' ולתקופת הביניים, לפני הקור הגדול. 

_U7B1421

 שכבה שתהיה קלה נעימה ומספיק אוורירית בשביל לשרת אותנו בדיוק לעונה הזו שבה מתחיל להתקרר וכבר אי אפשר לצאת מהבית בגופייה ובכל זאת אחרי 15 דקות אימון אנחנו כבר מרגישות כמי שעולה באש ומיד מתחילות להתפשט.

_U7B0674 _U7B1189

באותה המידה שקולקציית Flyout™ יודעת להיות הפריט המושלם כשכבה שנייה, היא גם יודעת להיות שכבת בסיס קלה ואוורירית. לתת לנו את האוויר הנדרש בשביל לרחף בכל תוואי שטח.

עכשיו נשאר לנו רק להתלבש ולצאת החוצה, לתת לבדים להוריד מאיתנו את הזיעה, לרוץ ולרחף.

_U7B08872 (1)

עוד כתבות מהבלוג שלנו
כל מי שעושה ספורט יודעת שאי אפשר לצאת לשום אימון בלי חזייה טובה ותומכת. בטח ובטח אלו מכן בעלות החזה הגדול והמבורך במידה C ומעלה. מי שכבר ניסתה חזיות ישנות, ברזלים וכל מיני פטנטים -חזרה בשביל לספר: פה שיפשוף, שם...
בתור רצה מתחילה, תמיד קינאתי בשחקניות טניס – איך תמיד הן מופיעות למשחקים בשמלות קצרות ויפות? וכמה זה לא פייר, שעבור הרצות אין את כל המגוון הזה. לכן, היה אפשר לשמוע את צהלות השמחה שלי למרחקים כשחצאיות הריצה נחתו בארץ...
הרבה פעמים אנחנו שומעות מהלקוחות שלנו כמה קשה להן לבחור טייץ. לכאורה זה נראה עניין של מה בכך. מה כבר ההבדל? אז זהו זה שההבדלים יכולים להיות גדולים מאוד. בין  טייץ טוב שאוסף אותנו יפה ומחמיא לבין טייץ שחונק או...
יש לך שאלה? נשמח לעזור!