משלוחים חינם בהזמנות מעל ₪150!
למדידות, סיפורים ולמשמש את הבדים בקרו אותנו בחנות: רח' עומרי 29 ת"א
follow us
follow us
התחברי / הרשמי

בגדים שעיצבו ספורטאיות אולימפיות

שתפו עם חברות

את הבגדים בזזה ספורט מעצבות כל השנה נשים שעוסקות בספורט בכל הרמות ובכל המידות. כל הפיתוחים, הבדים והגזות מבוססים על שימוש מסיבי בבגדים ע"י נשים שעוסקות במגוון ענפי ספורט עם דגש על תחום הריצה שקרוב לליבינו במיוחד.
מי מכן שהספורט קרוב לליבה ויוצאת להתאמן באופן קבוע מבינה את המשמעות של בדים אווריריים וקלים, חזיות שתומכות במיוחד, טייצים שיושבים טוב ולא מחליקים באמצע הריצה ומכנסיים קצרים שמכסים אותנו יפה מבלי להראות את מה שממש לא צריך.
כדי לדייק את הפריטים אנו זוכות לייעוץ מנשים רבות בינהן גם ספורטאיות אולימפיות מתחומים שונים שמגדירות את הצרכים המיוחדים שלהן ובזכותן גם אנחנו הספורטאיות החובבניות נהנות להתאמן בתוך התובנות שלהן בדגמים מיוחדים במיוחד.

חולצת SARAH ATTAR
Sarh Attar התפרסמה לראשונה באולימפיאדת לונדון 2012 כשעשתה היסטוריה והפכה לאישה המוסלמית הראשונה שאי פעם השתתפה בתחרות אולימפית בשם סעודיה ,מאחר והמדינה אסרה השתתפות נשים באולימפיאדה. משם השתתפה במירוצים רבים וייצגה שוב את סעודיה גם באולימפיאדת ריו 2016.

attar-sarah

 

 

חולצת SARAH ATTAR  שהיא חלק מקולקציית הסתיו שלנו נולדה מתוך כבוד והערכה לאומץ הלב של הספורטאית המוכשרת הזו. החולצה מציגה הדפס צבעוני של נוף האימונים של SARAH ATTAR  משולב בתוך מיטב הבדים המנדפים.

שילובים של רשת דקיקה באזורי ההזעה מגבירים את יכולת האוורור ויוצרים מראה נקי ומיוחד. לחולצה שני חבקי אגודלים שמתאימים אותה גם לימים קרים יותר.

SA

טייץ KARA GOUCHER

טייץ KG  חוזר אלינו גם העונה. הוא קרוי על שם הספורטאית האולימפית KARA GOUCHER שייצגה את ארה"ב בביג'ין ובלונדון ומחזיקה בהישגים רבים בריצה למגוון מרחקים מ 3 ק"מ ועד מרתון. KARA GOUCHER שותפה פעילה ב OISELLE  ואחראית למגוון עיצובים. את הטייץ הזה עיצבה על פי צרכיה. גזרה גבוהה שמחזיקה טוב את אזור הבטן. זהו טייץ מאוד נח ומחמיא אשר מתאים לכל סוגי האימון. שני רוכסנים בקצה התחתון של הטייץ מאפשרים ללבוש ולפשוט בקלות בלי צורך להחליף נעליים.

kara_warmup

KG

 Picture6

עוד כתבות מהבלוג שלנו
כל מי שעושה ספורט יודעת שאי אפשר לצאת לשום אימון בלי חזייה טובה ותומכת. בטח ובטח אלו מכן בעלות החזה הגדול והמבורך במידה C ומעלה. מי שכבר ניסתה חזיות ישנות, ברזלים וכל מיני פטנטים -חזרה בשביל לספר: פה שיפשוף, שם...
בתור רצה מתחילה, תמיד קינאתי בשחקניות טניס – איך תמיד הן מופיעות למשחקים בשמלות קצרות ויפות? וכמה זה לא פייר, שעבור הרצות אין את כל המגוון הזה. לכן, היה אפשר לשמוע את צהלות השמחה שלי למרחקים כשחצאיות הריצה נחתו בארץ...
הרבה פעמים אנחנו שומעות מהלקוחות שלנו כמה קשה להן לבחור טייץ. לכאורה זה נראה עניין של מה בכך. מה כבר ההבדל? אז זהו זה שההבדלים יכולים להיות גדולים מאוד. בין  טייץ טוב שאוסף אותנו יפה ומחמיא לבין טייץ שחונק או...
יש לך שאלה? נשמח לעזור!