משלוחים חינם בהזמנות מעל ₪150!
למדידות, סיפורים ולמשמש את הבדים בקרו אותנו בחנות: רח' עומרי 29 ת"א
follow us
follow us
התחברי / הרשמי

מותג האופניים הותיק, המתמחה בנשים 'Terry' בבעלות Georgina Terry מצטרף למשפחת המותגים של זזה ספורט

שתפו עם חברות

כבר זמן רב שאנחנו פה בזזה ספורט תרות אחר שותף מתאים להקים איתנו את מחלקת הרכיבה ולהרחיב את קולקציית הספורט שלנו גם לתחום הזה. אחרי מספר רב של תערוכות ופגישות אנחנו שמחות להציג את TERRY.

חברת האופניים הותיקה, שהיתה הראשונה להבין כבר לפני 25 שנה שלאישה הרוכבת יש צרכים שונים מזה של הגברים. ההבדלים הפיזיולוגים המתבטאים בגודל, משקל ומבנה אנטומי שונה הולידו מגוון רחב של מוצרים מותאמים לנשים בלבד.

ג'ורגינה טרי, אשר סובלת משיתוק חלקי בעקבות מחלת הפוליו שתקפה אותה בילדותה חיפשה אופניים עבור עצמה ולא הצליחה למצוא את האופניים שיתאימו למידותיה ולצרכיה. לאחר שאת האופניים הראשונות בנתה לעצמה מחלקים בייצור עצמי היא המשיכה והקדישה את חייה למחקר ולפיתוח אופניים ומושבים מותאים במיוחד למבנה הנשי. ג'ורי'ינה טרי נחשבת לפורצת דרך בתחום הרכיבה הנשית ומוכרת כאחת מארבע הנשים החשובות ביותר בתחום.

ב 1985 בנתה את האופניים הראשונים ומאז הלכה ואספה מגוון פטנטים על מושבים ופדים מיוחדים שפותחו מבדים גמישים במיוחד וכיסי אויר שמתאימים למבנה האנטומי של האשה ויעניקו מקסימום נוחות בזמן הרכיבה.

במשך השנים תמכה החברה במגוון רחב של פעיליות לקידום הרכיבה הנשית הספורטיבית והמקצועית כאחד והחלה לשווק את מוצריה גם מחוץ לגבולות ארה"ב.

לקו המוצרים נוספו מעצבים מקצועיים שהפכו את הבגדים לא רק לפונקציונלים אלא גם לבעלי מראה נשי, צבעוני ואופנתי. היא הוסיפה לקו הטייצים המסורתי גם חצאיות שתחתן טייץ רכיבה עם פד מתאים, הלבשה תחתונה ועוד מוצרים רבים שיהפכו כל רכיבה לחוויה של כיף וצבע תוך הקפדה על משולש קדוש: נוחות, בטיחות ויופי.

לצפייה בקולקציה החדשה הקליקו כאן

 

סיפורה של ורג'יניה טרי

עוד כתבות מהבלוג שלנו
כל מי שעושה ספורט יודעת שאי אפשר לצאת לשום אימון בלי חזייה טובה ותומכת. בטח ובטח אלו מכן בעלות החזה הגדול והמבורך במידה C ומעלה. מי שכבר ניסתה חזיות ישנות, ברזלים וכל מיני פטנטים -חזרה בשביל לספר: פה שיפשוף, שם...
בתור רצה מתחילה, תמיד קינאתי בשחקניות טניס – איך תמיד הן מופיעות למשחקים בשמלות קצרות ויפות? וכמה זה לא פייר, שעבור הרצות אין את כל המגוון הזה. לכן, היה אפשר לשמוע את צהלות השמחה שלי למרחקים כשחצאיות הריצה נחתו בארץ...
הרבה פעמים אנחנו שומעות מהלקוחות שלנו כמה קשה להן לבחור טייץ. לכאורה זה נראה עניין של מה בכך. מה כבר ההבדל? אז זהו זה שההבדלים יכולים להיות גדולים מאוד. בין  טייץ טוב שאוסף אותנו יפה ומחמיא לבין טייץ שחונק או...
יש לך שאלה? נשמח לעזור!