משלוחים חינם בהזמנות מעל ₪150!
למדידות, סיפורים ולמשמש את הבדים בקרו אותנו בחנות: רח' עומרי 29 ת"א
follow us
follow us
התחברי / הרשמי

לבחור את הטייץ הנכון

שתפו עם חברות

הטייץ שלנו הוא בעצם המוצר הבסיסי לכל אימון. כמו השחורה הקטנה של הספורט. הטייץ הוא לא סתם עוד פריט לבוש אלא פרטנר שלנו לאימון וככזה חשוב לנו שיתן לנו את כל התמיכה וההבנה בעולם. ההבדלים בין הטייצים יכולים להיות גדולים מאוד. טייץ שיושב טוב ומתאים לסוג האימון – יהפוך את חווית האימון לנהדרת ובאותה מידה טייץ לא מתאים שמזיעים בו או שמחליק במפשעה בזמן האימון, בהחלט יהרוס את החוויה. אז איך בוחרים:

 1.     האם את מתאמנת בפנים או בחוץ (indoors/outdoors )?

ההבדל המשמעותי כאן הוא הצורך בכיסים. מי שמתאמנת בחוץ, חייבת כיס אחד לפחות. אחרת, איפה נשים את המפתח של הבית או האוטו? זה המינימום. אם את לוקחת איתך גם ג'ל, טישו, טלפון או כל חפץ אחר, עדיף כיסים גדולים וכמה שיותר.

Picture7

 2.     אוסף ומחבק או משחרר ונח?

טייץ טוב, הוא לא סתם צינור מלייקרה שנותן לנו להתפזר לכל עבר אלא יש לו גזרה מוקפדת שיודעת להתחשב במבנה הגוף הנשי ולאסוף אותו בצורה מחמיאה. בגדול, ככל שהטייץ מורכב מיותר חלקים כך הוא נותן תחושה אסופה ומהודקת יותר והפוך. תוספת התיפורים בד"כ יוצרת לחץ באזורים מסוימים יותר מאחרים ומשפיעה על התחושה האסופה. מדובר פה בעיקר בתחושה, יש שמעדיפות להיות אסופות ויש שמעדיפות נינוחות. זה עניין אישי לגמרי ומשתנה גם בהתאם לספורט שבו אנו עוסקות. ככל שהספורט יותר אירובי, בד"כ התחושה האסופה, נותנת תחושה טובה יותר בזמן האימון או הריצה.

Picture11

3.     גזרה גבוהה או נמוכה?

מנסיוננו, עניין הגזרה לגמרי קשור להעדפה אישית ולמבנה גוף. העונה הוספנו מגוון מאוד גדול של טייצים בגזרות גבוהות, מחמיאות מאוד שלא היו בשנים קודמות ונראה שאלה דגמים אהובים ומוצלחים במיוחד. הגזרות הגבוהות מעניקות מראה נקי וחלק בכל גזרת גוף.

Picture9

4.     צבעוני או שחור?

נשים רבות נרתעות מצבע אך לרב, דווקא טייצים צבעוניים ומלאי דוגמא, נוטים לטשטש את הגזרה וליצור מראה מאוד מחמיא ושמח. למי מכן שמשתתפת באירועי ספורט ובתחרויות ריצה, בגדים צבעוניים תמיד מרגישים חגיגי ושמח ובודאי שמצטלמים הרבה יותר יפה בכל אירועי הריצה.

Picture8

5.     גימור תחתון?

שימו לב לגימורים. ישנם טייצים שמגיעים ממש לתחילת הנעל וכאלה שנגמרים באיזור העקב. ההחלטה כאן קשורה הרבה פעמים לגובה ולסוג הספורט. מי שמתאמנת בחוץ בימי החורף, נוטה להעדיף טייצים שלא יתנו מקום לעור חשוף.

Picture12

 

Picture13

ליבKJHCלחHZC

 

 

עוד כתבות מהבלוג שלנו
כל מי שעושה ספורט יודעת שאי אפשר לצאת לשום אימון בלי חזייה טובה ותומכת. בטח ובטח אלו מכן בעלות החזה הגדול והמבורך במידה C ומעלה. מי שכבר ניסתה חזיות ישנות, ברזלים וכל מיני פטנטים -חזרה בשביל לספר: פה שיפשוף, שם...
בתור רצה מתחילה, תמיד קינאתי בשחקניות טניס – איך תמיד הן מופיעות למשחקים בשמלות קצרות ויפות? וכמה זה לא פייר, שעבור הרצות אין את כל המגוון הזה. לכן, היה אפשר לשמוע את צהלות השמחה שלי למרחקים כשחצאיות הריצה נחתו בארץ...
הרבה פעמים אנחנו שומעות מהלקוחות שלנו כמה קשה להן לבחור טייץ. לכאורה זה נראה עניין של מה בכך. מה כבר ההבדל? אז זהו זה שההבדלים יכולים להיות גדולים מאוד. בין  טייץ טוב שאוסף אותנו יפה ומחמיא לבין טייץ שחונק או...
יש לך שאלה? נשמח לעזור!