משלוחים חינם בהזמנות מעל ₪150!
למדידות, סיפורים ולמשמש את הבדים בקרו אותנו בחנות: רח' עומרי 29 ת"א
follow us
follow us
התחברי / הרשמי

מתלבשות למירוץ

שתפו עם חברות

שבועות החידוד האחרונים בעיצומם ואנו הרצים עסוקים בהתארגנות עניינית, כהכנת אסטרטגית ריצה, מזון, אימונים אחרונים, ציוד ועוד ועוד פרטים קטנים.
כל אחד ועניינו זה הכל טוב ויפה אבל בינינו, מה באמת נשאר לנו מהמרוצים האלה? רבים יגידו שזו החוויה, תחושת ההעצמה, אבל בינינו חברים וחברות, מה שנישאר לנו באמת זו התמונה!                                                                                                                                                                   אותו הרגע שאנו מניפים ידיים ומחייכים אל המצלמה בתחושת העונג הזו שצועקת דרך החיוך – "עשיתי את זה!"

ny s

 

מה שנשאר זו התמונה

התמונה הזו מלווה אותנו אח"כ חודשים ולפעמים שנים. המשפחה, הילדים, החברים במשרד וכל מי שרוצה רוצה לחלוק איתנו את רגע האושר הקט הזה חולק אותו דרך התמונה. האם בעצם מדובר בתמונת הפאפרצי הפרטית שלנו? האם קו הסיום הוא בעצם השטיח האדום של כל אחד ואחת מאיתנו? ואם כך, מה? לא נתלבש כמו שמתלבשים לאוסקר? או לפחות יפה כמו למסיבה טובה..

 tops_catban_0117

 קתרין סוויצר האלופה

קאתרין סוויצר האגדית הייתה האשה הראשונה שרצה בתחרות מרתון רשמית, בסטון- ארה"ב 1967. בעידן שבו לא ניתנה לנשים האפשרות להשתתף בתחרויות ריצה, אורכות מ- 800 מטרים,  עשתה סוויצר הכל בכדי לשבור את המיתוס הזה והפכה לאחת הדמויות המרכזיות שהקדישו את חייהן להפיכת מרתון נשים לספורט אולימפי. חלום שהתגשם במשחקים האולימפים שנערכו בלוס אנג'לס בשנת 1984.

מי שקרא את הביוגרפיה של סוויצר יודע שגם היא, שהייתה ספורטאית מדהימה ונחושה, ברגעים האחרונים שלפני המרוץ הראשון בבוסטון אי שם בשנות ה-60, הייתה עסוקה בהכנות לתמונות חייה. ערב המרוץ, כשהבינה שהבגדים הקיימים מקנים לה מראה גברי משהו, העמידה סיר גדול על האש, צבעה אותם לאדום, הכינה גרבי ניילון יפים, גזרה, תפרה ווידאה שתראה 'פיצוץ'. בקו הזינוק, כשחבריה הגברים הדביקו לידיים קוביות סוכר, היא הוציאה ליפסטיק אדום וחייכה לעצמה. את המרוץ הזה היא תרוץ כמו אישה.
בגדי ספורט נשיים לא תמיד היו בנמצא והשמלה הלבנה איתה זכתה קתרין סוויצר במרתון ניו- יורק של 1972, הפכה לסמל לחיבור נשיות לעולם הספורט. כל זה כבר היסטוריה, מי שעקב אחר הפרטים במשחקים האולימפיים האחרונים, לונדון 2012, ודאי שם לב למראה המרהיב של הספורטאיות. תסרוקות מרהיבות, לקים משעשעים – החיבור הזה בין ספורט לאופנה כובש את כל המסלולים מהחובבנים ועד למקצועיים ביותר. בסופו של דבר כשאנחנו מרגישות יפה ונח – יותר כיף לנו לעשות הכל – גם לרחף על מסלול הריצה.

katherine swietzer

כמה טיפים שלנו:

הקפידי ללבוש חזייה טובה ומתאימה
• בחרו את המראה שמחמיא לך ונח לך להראות בו
• ודאי שהביגוד מכיל כיס אחד לפחות לנשיאת חפצים מינימליפ כמו מפתח, ג'ל וכד'
• הוסיפי ליפסטיק או גלוס למראה שלם וחגיגי
• תיהנו מהדרך ותמיד, אבל תמיד תחייכו למצלמה!!

אז מה בא לך ללבוש? התשובה כאן

 
עוד כתבות מהבלוג שלנו
כל מי שעושה ספורט יודעת שאי אפשר לצאת לשום אימון בלי חזייה טובה ותומכת. בטח ובטח אלו מכן בעלות החזה הגדול והמבורך במידה C ומעלה. מי שכבר ניסתה חזיות ישנות, ברזלים וכל מיני פטנטים -חזרה בשביל לספר: פה שיפשוף, שם...
בתור רצה מתחילה, תמיד קינאתי בשחקניות טניס – איך תמיד הן מופיעות למשחקים בשמלות קצרות ויפות? וכמה זה לא פייר, שעבור הרצות אין את כל המגוון הזה. לכן, היה אפשר לשמוע את צהלות השמחה שלי למרחקים כשחצאיות הריצה נחתו בארץ...
הרבה פעמים אנחנו שומעות מהלקוחות שלנו כמה קשה להן לבחור טייץ. לכאורה זה נראה עניין של מה בכך. מה כבר ההבדל? אז זהו זה שההבדלים יכולים להיות גדולים מאוד. בין  טייץ טוב שאוסף אותנו יפה ומחמיא לבין טייץ שחונק או...
יש לך שאלה? נשמח לעזור!