משלוחים חינם בהזמנות מעל ₪150!
למדידות, סיפורים ולמשמש את הבדים בקרו אותנו בחנות: רח' עומרי 29 ת"א
follow us
follow us
התחברי / הרשמי

מתלבשות על החורף – עצות חמות לימים הקרים

שתפו עם חברות

כשבחוץ מזג אויר הפכפך והקר מאיים, אחת הדילמות הכי גדולות אחרי לצאת או לא לצאת לאימון, היא מה לובשים?! האמת היא, שבמקרים רבים,
מזג האויר הקריר הוא דווקא אתנחתא נעימה וכשלבושים טוב, אימונים במזג אויר קריר, אפילו בימי הגשם יכולים להיות חוויתיים ונעימים במיוחד.

zaza_style_05

בין אם אתם מתאמנים של בוקר או מתאמנים של ערב וגם אם אתם מחכים שהשמש תצא במלוא עוצמתה, החורף מצריך הערכות.

אספנו לכם כמה עצות חמות לימי החורף הקרים:
התעדכנו במזג האויר לפני האימון והתאימו את הביגוד באופן ספציפי לכל אימון – גם כשהחורף כבר כאן לא כל האימונים מחייבים את הבגדים החמים ביותר.

הקפידו ללבוש ביגוד מבדים מנדפים – בין אם זה חורף או קיץ, במהלך האימון ,הגוף מזיע. ביגוד שסופח את הזיעה במקום לנדף יהפוך לרטוב ויקרר אותנו באופן משמעותי.
תוסיפי לזה קצת רוח והקור כבר משמעותי מאוד. חשוב להקפיד בבחירת בדים שישארו את גופינו יבש ומאוורר לאורך כל האימון.

התלבשו בשכבות – מזג האויר ההפכפך ואימונים אירובים בהם הגוף מתחמם ומזיע, מחייבים אותנו להיות מסוגלים לערוך שינויים בלבוש גם תוך כדי אימון.

חשוב מאוד לשמור על חום הגוף ולא לבזבז אנגריה טובה על חימום. שכבות הן הפיתרון האידיאלי – הן מאפשרות לצאת לאימון ולסיים אותו בבגדים ארוכים שיגנו על השרירים

ויחד עם זאת, להתאוורר ולהישמר מלהזיע באופן קיצוני שיגרום לנו לאבד נוזלים תוך כדי האימון.

שמרו על השרירים חמים – הקפידו לכסות אזורים אסטרטגים כמו הרגליים בטייץ או גרביים ארוכים.

הקפידו להגן על עצמכם מפני הרוח – הצטיידו במעילים דקים או ביגוד שישאיר את אזור החזה מוגן מפני הרוח וישמור עליכם מפני מצינון מיותר.

כובע מצחייה – חבר טוב לימי הגשם. אין כמו לרוץ בגשם אך טפטוף המים על הפנים יכול להיות מאוד לא נעים. כובע מצחייה ישמש לנו כמו מטרייה קטנה ויתן תחושה נעימה גם כשהכל מסביב רטוב.

חם באזניים – סרטים, כובעים ומגוון אויזרים שמחממים לנו את האזניים – משפיעים על תחושת החם בכל הגוף.

גרביים ארוכים – במיוחד לאלו שאינם חובבים את הטייצים הארוכים או לאלה שעדיין רוצות לרוץ בחצאית, אפשר לשלב גרבי קומרפשן ארוכות ולשמור על זרימת דם טובה באזור שרירי התתאומים.

חזייה תומכת – בין אם ביום קר ובין אם חם- אין מה לבזבז אנרגיה על להקפיץ את החברות. הקפידו ללבוש חזייה תומכת שתשאיר את הכל במקום ותקל עליכן מאוד בזמן האימון.

לצפייה בקטלוג החורף המלא של זזה ספורט היכנסו עכשיו

עוד כתבות מהבלוג שלנו
כל מי שעושה ספורט יודעת שאי אפשר לצאת לשום אימון בלי חזייה טובה ותומכת. בטח ובטח אלו מכן בעלות החזה הגדול והמבורך במידה C ומעלה. מי שכבר ניסתה חזיות ישנות, ברזלים וכל מיני פטנטים -חזרה בשביל לספר: פה שיפשוף, שם...
בתור רצה מתחילה, תמיד קינאתי בשחקניות טניס – איך תמיד הן מופיעות למשחקים בשמלות קצרות ויפות? וכמה זה לא פייר, שעבור הרצות אין את כל המגוון הזה. לכן, היה אפשר לשמוע את צהלות השמחה שלי למרחקים כשחצאיות הריצה נחתו בארץ...
הרבה פעמים אנחנו שומעות מהלקוחות שלנו כמה קשה להן לבחור טייץ. לכאורה זה נראה עניין של מה בכך. מה כבר ההבדל? אז זהו זה שההבדלים יכולים להיות גדולים מאוד. בין  טייץ טוב שאוסף אותנו יפה ומחמיא לבין טייץ שחונק או...
יש לך שאלה? נשמח לעזור!